2010. március 20., szombat

Pesten.jártunk : D

WoW...eléggé.régen.írtam. :S
az.igazság.az.hogy-alig.jut.időm.géphez.ülni:S De.nemtelnek.unalmasan.a.perceim.mindet.barátokkal.töltöm :D

áááh.multkor.voltam.Megasztár.castingon.
akkora.para.volt.annyian.voltak.de.annyira.jóléreztem.magam.hogy.huhh:D
el.sem.tudom.mondani.mennynire.fantasztikus.volt XD
azt.mondták.majd.felhívak.vagy.értesitenek.dehát.majd.kiderül.^^

utána. március.17-én.elmentünk.szintén.Pestre.
Iskolaszintű.kirándulás.volt : ) és.találjátok.ki.hova.mentünk? :D
Csodák.Palotájába, ami mellett a casting volt :D
áááhh.az.egy.csodás.nap.volt...
Fejethetetlen.<3333 Bhöttiii.Miaa.(LLL)

ma.pedig.délelőtt.átjött.Gál.Réka.hogy.csináljam.már.meg.a.haját...
csináltam.neki.egy.Lady.Gagás.masnit.a.hajába.meg.kiegyenesitettem :D
egészen.jó.lett :P

Délután.wámpírlányosat.játszottam :D
Átjött.Szabiiih.meg.Eszteer.és.megnéztük.a.New.Moon-t :DXD
Eszméletlen.jól.éreztük.magunkat:D szupervolt. Imádlak.titeket(LLL)




és.Máté.még.mindgi.hijányzol.kimondhatatlanul.és.ezmár.illegális.
hogy.mennyire.szeretleek.bazdmeg:"D (LLLLLLLL) Ímáádlaak.sziwem.<333
még.15nap.és.együtt.újra =$$$

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal